Tere, mina olen Renee!

Kui sul on vaja fotograafi, siis võta julgelt ühendust!
Renee Altrov
renee.altrov@gmail.com
372 569 511 81
.

Monday, July 7, 2008

30. juuni "Isle of Arran"

magasin hommikus;;gi maha.
"Arran Destiller's" wiskitehas.
eriti v'ike tehas aga said 2007 aasta maailma parima viski auhinna.
wiskiga on hoopis tagurpidi lood mitte nagu teiste jookidega, wiskit t;;deldakse lahjemaks ajapeale mitte kangemaks.
ja v'rvi annavad t[nnid kus neid hoitakse aastaid. eile oli tehasel 13 s[nnip'ev.
Tehas on [le 160 aasta esimene legaalne tehas. enne seda oli saarel 3 legaalset ja 51 illegaalset tehast. kui ma ]ieti m'letan siis wiski t'hendab Shoti kohalikus keeles "water of life".
Shoti kohalik keel on "Gaelic" (ma ei tea kas kirjutasin ]ieti.
r]hutati et wiski ei ole wiski kui ta ei ole v'hemalt 3 aastat seisnud.
suht purju v]ttis see tehas ;)
pole wiski kunagi eriti meeldinud aga kuradi hea oli see.
UK's on peaaegu k]ik pargi ja mere''rsed pingid kellegi m'lestuseks.
vihma hakkas sadama ja panin oma n'ruse telgi [les esimest korda.
tegin s[[a.
ja selle ajaga oli juba kerge vesi mul telgis. ta ikka [ldse ei tahtnud vett pidada.
J'tsin oma kauaaegse s]bra sinna samma metsaalla.('kki keegi hea inimene leiab selle ja tal on sellest kasu, sest mul k[ll ei olnud)
v]tsin viimase bussi ja s]itsin linna tagasi. hotelli.
]ige otsus oli sest ;;l'bi sadas vihma v'ga retsilt.
ilus hotell oli, sihuke v'ike ja m]nus aga t'pselt nagu m]nest "B" kategooria ]udusfilmist.

No comments: