Tere, mina olen Renee!

Kui sul on vaja fotograafi, siis võta julgelt ühendust!
Renee Altrov
renee.altrov@gmail.com
372 569 511 81
.

Monday, July 7, 2008

28. juuni "Glasgow/isle of arran"

ei saa midagi aru mis need shotlased r''givad. on nagu ingliskeel aga ei ole ka.
K[LM ON!!
Glasgow n'eb v'lja nagu tehaselinn, inimesed on nagu kohtla j'rvel.
Kohe s]itsin sealt minema. jube koht.
Mul on juba 5 aastat [ks t/s'rk kirjaga " Isle of Arran" ja n[[d kui ma kaarti vaatasin siis oh seda kokkusattumust see saar oli must 30 km kaugusel. v]tsin praami kohe sinna saarele..
kohe oli plaan ronida saare k]rgeima m'e otsa mis oli "Goath Fell (872m)"
j]udsin umbes 400 peale kui hakkas vihma sadama.
[leni m'rg ja ainuke v]imalus oli panna [les oma 75 kroonine telk, mis muidugi vihma k[ll ei pea.
puu alla varjus tulid kohe mingid elukad s;;ma "Mitchid" v]i midagi sihukest. v'iksemad kui s''sed aga hammustavad hullemini.
need on need hetked kui tahaks olla kodus soojas voodis, vaadata kaminas tuld ja juua kakaod.
l'ksin m'est alla ja v]tsin hotellitoa kaheks ''ks.
M]nus.

No comments: