Tere, mina olen Renee!

Kui sul on vaja fotograafi, siis võta julgelt ühendust!
Renee Altrov
renee.altrov@gmail.com
372 569 511 81
.

Monday, June 16, 2008

15. juuni "London"

George W. Bush





Üritain rongis koos rattaga jänest sõita. vahele jäin
Pika otsimise peale leidsin üles Brick Lanei. See on enamvähem londoni underground kunstikeskus.(galeriid, peod, poed, salongid ja tohutu kirbulaat. Turutänavalt saab osta alates varastatud tehnikast kuni kasutatud aluspesuni välja.
Leidin paar head galeriid, kus oli käimas üle londoni kõikide kõrgkoolide ja erialakoolide, kus on võimalik kunsti õppida, vaheline ühisnäituste jada. kestab terve juuni.
minu õnneks oli see nädal fotonädal.
Nägin juhuslikult koolivenda. kellest sõber kelle juures elan rääkis mulle ja küsis et kas ma ei tea siis teda, juba 2 päeva varem.
Kella kuu£ sõitsin Camden towni odavat õhtusööki sööma. enne kui turg suletakse siis hiina väikesed toiduletid üritavad veel viimast toitu odavalt maha müüa lõpks saab 1£ eest kõhu täis.
Camden townist on rattaga koju sõita umbes 10 miili.
Koduteel nägin George W. Bush´i

No comments: