Tere, mina olen Renee!

Kui sul on vaja fotograafi, siis võta julgelt ühendust!
Renee Altrov
renee.altrov@gmail.com
372 569 511 81
.

Saturday, June 14, 2008

13, juuni "London"



Hommikul sõitsin Camdon Towni turule. Fetish, Gooti, Emo ja Rocki materjali piisavalt.
Sain päikeseprillid mida koguaeg tahtnud olen. Üks Araablane suutis käekella pähe määrida.
tahtsin pizzat osta, aga müüat polnud ja minu ees olev ootaja serveeris mulle tasuta rasvast pizzat.
Kella kuue ajal hakatakse turgu sulgema ja siis saab 2 korda odavamalt junk foodi osta.
"This train will terminate at Kenningston!"
Kes kurat kõik need tunnelid ikkagi kaevas??
Busside ja Tubeiga kodulinna "Gipsy Hill"
Tänavatel jooksevad kasside asemel rebased!!?!
Gaasi ja Elektrit saab osta bensujaamast ja kohalikust poest, süsteem toimib nagu kõnekaart, et laed raha peale ja gaas tuleb ning elekter n olemas.kui krediit otsas siis pannakse kohe elekter kinni. Kunagi olid vanades majades isegi seinapeal masinad kuhu mündid sisse lükkasid ja said elektrit.

No comments: